Ako môže bohatstvo ženy (áno peniaze) pozitívne vplývať na chaos vo svetovej ekonomike.

13.3. 2025156x0

I keď názov znie trošku viac „odborne“ v porovnaní s príspevkami, na aké ste odo mňa zvyknuté, nie je na tomto príspevku nič vedecké ani technologické. Naopak, je veľmi jednoduchý a priamy.

V prvom rade, asi je všetkým jasné, že rečenie „Za všetkým hľadaj ženu“ je absolútne v súlade s božstvom. Je to tak. Žena je múzou, inšpiráciou aj motiváciou. Síce táto veta sa v spoločnosti využíva skôr s pejoratívnym nádychom, aby bola žena označená za tú, ktorá „má na svedomí“ v podstate čokoľvek, čo nefunguje (vojny, náboženstvá..), jej podstata je absolútne funkčná. Môžeme sa teda pre potreby nášho príspevku pokojne týmto tvrdením riadiť.

Z astrologického pohľadu je možné našej osobnosti porozumieť do veľmi užitočných detailov. Naša hviezdna mapa nám, napríklad, dokáže ukázať, či sme konzumenti a spotrebitelia skrz naše nenaplnené emocionálne potreby z detstva (naša Luna), a tým sa snažíme nákupmi, zážitkami, cestovaním, prácou zaplniť bezodnú studňu (ďakujem, milovaná Svetlanka za toto pomenovanie) našich potrieb. Toto je ideálna konzumentka najväčších priemyslov súčasnosti, z ktorých mnohé majú na svedomí najväčšie zaťaženie planéty – módny priemysel, kozmetický priemysel, farmaceutický priemysel. Dalo by sa povedať, že zranenie našej Luny (vnútorného dieťaťa) môžu za to, že až 70 % nákupov v obchodných centrách ide k ženám. Neznamená to, samozrejme, že muži majú svoje potreby naplnené, oni si ich však nie vždy nakupovaním a utrácaním plátajú, alebo utrácajú raz za čas na veľké záležitosti.

Jasné, na hviezdy sa vyhovárať môžeme, nič nám to však nebude platné. Je dôležité pochopiť mechanizmus v nás – ak si čokoľvek „dovolím“ s podvedomým zámerom naplniť emocionálnu potrebu, spravidla po krátkej dobe necítime zadosťučinenie alebo spokojnosť, ktorá je dlhotrvajúca a naše vnútro si nejaké krátkodobé uspokojenie vyžaduje opäť. Inak, siaha to aj ďalej – často nejde o to, že nakupujeme iba pre seba, ale napríklad aj pre naše deti, lebo chceme, aby oni mali to, čo sme my v detstve nemali. Aj toto je úžasný príklad plnenia bez dna.

A teraz si predstavte tú ženu, ktorá je za všetkým, o ktorej sme hovorili vyššie, keď má tieto svoje základné potreby nenaplnené – keď je táto žena múzou, inšpiráciou, či motiváciou mužovi, ktorý má tiež nenaplnené potreby – vznikne jeden mega portál na potreby kupovania, míňania, utrácania, dovoľovania si – bez ohľadu na to, či je to skutočne niečo, čo napĺňa naše túžby. Je to v prvom rade niečo, čo nám aspoň trošku dovolí cítiť sa lepšie, aj keď len na chvíľu. Ale to sú aj drogy – áno, tieto nákupy a konzum majú presne túto esenciu závislosti.

Takýto stav bytia je dokonalým prostredím pre všetky marketingové stratégie, ktoré sa vás budú snažiť presvedčiť, že to aj ono POTREBUJETE, že si to môžete DOVOLIŤ, lebo si to ZASLÚŽITE. Budú na vás kričať, že ak nemáte každé ročné obdobie komplet šatník, je s vami niečo v neporiadku a nejdete s trendami. Ja vravím, že ak mám každé ročné obdobie komplet nový šatník, nejdeme v súlade s našou dušou.

Toto je doslova živná pôda pre priemysel nastavený lineárne – produkovať a predávať viac a viac zraneným bytostiam, ktoré si cez konzum niečo plátajú, alebo dokazujú.

A teraz, aby to nevyzeralo, že od nás, žien, milovníčok darov života, chcem niečo hrozné – aby sme NEMALI. Práve naopak, túžim, aby sme mali všetko bohatstvo sveta, ktoré je teraz v rukách pár jednotlivcov, ktorí bez ohľadu na Matku, cucajú jej zdroje a vysmievajú sa jej do tváre, že sú väčší než ona. Túžim potom, lebo viem, čo to je, keď sa matka nahnevá a povie svojmu dieťaťu A DOSŤ. A my sme kúsok pred týmto stavom bytia. A ak ste taký stav bytia zažili, viete, že je už iba veľmi ťažko (ak vôbec) zvrátiteľný.

Túžim, aby ženy boli bohaté – pretože vtedy sme úplne v súlade so ženským princípom. Bohatstvo a hojnosť vždy išli za ženou – pretože my tie zdroje na život meníme. Pretože žena vyživená, láskavá, mocná dokáže zmaterializovať život v sebe a dokáže ho sprevádzať. Pretože táto žena v spolupráci s mužom vedomým a láskavým buduje piliere novej spoločnosti, ktorá je tak isto nezvratná (verím, že toto je už všetkým nám jasné, že starý svet je v absolútnom rozklade).

V našej hviezdnej mape je to Venuša, ktorá k nám prehovára rečou dospelej ženy, milenky, tvorkyne, labužníčky života (záleží, samozrejme, kde ju máte umiestenú, pre každú z nás sú tieto pojmy naplnené inou esenciou). Ak žena dospelá vstúpi do svojej sily, pochopí, že musí žiť posvätný život -v ktorom ona vníma a cíti svoju posvätnosť a takto pristupuje k životu okolo seba. A to všetko mení. Úplne. Od základov. K zázrakom.

Prestavte si túto ženu, ako kráča po obchodnom centre – nie je unavená a smutná, a tak si nemusí kúpiť trojo nohavíc z jedného modelu. Nie je znechutená zo svojho tela, a tak si nemusí kúpiť prípravky za stovky až tisíce eur, aby zakryla tie hrozné veci na sebe. Nie je nešťastná vo vzťahu, a tak to nemusí kompenzovať ďalšou tisícou kabelkou len preto, aby jej bolo na chvíľu dobre. Má čas na svoje deti, trávi s nimi čas, tak im nemusí kúpiť ďalší X-box aj keď na Vianoce už jeden dostali. Dokonca si vyberie, či a ktoré obchodné centrum je priestor, kde chce nechať časť svojich zdrojov. Nechodí do „obchoďáku“ len preto, lebo je to trendy.

Aby som bola úplne transparentná – nemám vôbec nič proti krásnym šatám, nádherným kabelkám, výživným prípravkom, či hračkám pre naše deti. Hovorím o tom, z akého bodu to robíme. A najmä o tom – čo tým chceme dosiahnuť. Tieto nákupy nie sú našou túžbou – túžbou dospelej seba-vedomej ženy. Sú zúfalou snahou cítiť sa lepšie, viac, prijateľnejšie, krajšie, vhodnejšie. A na niečo, čo nemá dno, potrebujeme veľa peňazí. A na to, aby sme mali veľa peňazí, musíme veľa makať. (Takto nás to učili, aj keď toto je jedno z presvedčení, ktoré ja čas uvoľniť a prestať nasledovať).

Žena, ktorá pozná svoje skutočné túžby si nemusí dovoliť to, čo v detstve nemala. Jednoducho si DOPRAJE, DOŽIČÍ – má to, čo jej robí dobre, čím kvitne, čo ju vyživuje. Nemá potrebu obhajovať, že si niečo zaslúži, pretože jej život nie je vydretý a vníma svoju prirodzenú nekonečnú hodnotu. Nemá ani najmenší záujem kupovať si čokoľvek, čo má opraviť jej chyby (produkty či služby) a keď si niečo kúpi, dovolí si to MAŤ – stráviť s tým čas a vyživiť sa tým, nech je to čokoľvek. Počas toho procesu, kým trávime dary života, nepotrebujeme nakupovať ďalšie. Je to ako s jedlom, aj to, ak sme zdravé, jeme, až keď nám vytrávi. Ak máme potrebu jesť častejšie, aj keď sme naplnené, je to  znak emočného jedenia a to funguje na rovnakom princípe ako konzum  akéhokoľvek druhu – zaplniť nenaplnenú potrebu emočného charakteru.

Takže prvý dôležitý bod je, aby sa ženy cítili naplnené. Aby mali toľko veľa vnútorného bohatstva, že bude pre ne prirodzené dopriať si všetko, po čom túžia, ale nebudú musieť neustále produkovať financie, aby napĺňali to, čo naplniteľné žiadnym produktom ani službou nie je. Súčasťou tohto procesu „vnútorného naplnenia a bohatstva“ je aj prepustenie vzorcov o tom, ako peniaze ženám nepristanú, ako mať veľa peňazí nie je pre ženy správne, ako sme nepokorné, sebecké, ak ich veľa máme, ako dobrá matka je spravidla viac-menej na minimálnych zdrojoch, ako si musíme vyberať, buď sme láskavé alebo sme bohaté, atď. Až potom sa nám hojnosť, ktorej je všade hojno – preto sa hojnosťou nazýva, môže do života dostať ako prirodzený stav nášho bytia.

A druhý bod je – že ak žena bude bohatá a bude mať prebytok – seba i peňazí, môže byť skutočne štedrá. Ono, my aj tak dávame navyše a zadarmo – často a intenzívne. Mnohé z nás sú v programe seba-obetky, poslušného dievčatka, užitočnej slúžky – a tak, dávame aj keď nemáme. A potom sme unavené, nasraté alebo urazené – lebo iní toľko, ako my, nedávajú. No jasné, ak nemám a dám, cítim to viac, ako keď mám prebytok a dám, že? A o to práve ide – dávať z prebytku. Keď si ženy dovolia byť skutočne bohaté a peniaze budú v rukách vedomých bytostí, zrazu nebudeme musieť kupovať len tie najlacnejšie veci s pochybným príbehom (od vykorisťovania zamestnancov až po drancovanie zdrojov planéty). Môžeme si dopriať kvalitné ručne vyrobené výrobky, remeselníkov, mentorov, učiteľov, záhradníkov, pekárov, baristov – no čokoľvek si len zmyslíte a budeme schopné tým, že dáme viac peňazí ako na Temu, podporovať svoju komunitu, bytosti s rovnakou esenciou a filozofiou života. Nie preto, aby sme sa cítili ako dobrí ľudia. Preto, že svet, ktorý doteraz fungoval, je preč.

Lineárna forma života, ktorá žiadala stále viac a viac, vychádzala z nedostatku. Ale my už vieme, že nie je nič drahšie, ako žiť lacný život. V skutočnosti, ak minieme na 1000 vecí 5 eur, vyjde nás to drahšie, ako na dve veci 1000 eur, že? A my, nikto z nás, nie je schopný spotrebovať 1000 vecí. Nestačí, že veci kúpime. Dôležité je ich mať. Byť s nimi. Milovať ich. Skutočne z nich čerpať výživu a potešenie.

Príbeh o tom, ako sa žena dostane zo svojej Luny do Venuše je rozkošný a vzrušujúci. Je to príbeh na iný priestor a iné príspevky. Ten dnešný príspevok mal za úlohy prejaviť hlas ženy, ktorá žije zmenu. Ktorá je bohatá. Na všetkých úrovniach. A ktorá sa nemusí deliť s tým málom, čo má, ale môže dávať z prebytku, ktorým prekypuje.

Poďme premilovať tie presvedčenia v nás, ktoré tvrdia, že žena nemôže mať veľa peňazí, že to nie je ženské ani ľudské, že máme jasné miesto a to určite nie je na pozícii líderiek tejto spoločnosti. Ženy, matky, tvorivky, je to naopak, naše miesto je presne tam – vrátiť sa, kam skutočne patríme, do vedomia láskavej líderky – doma, v práci, vo vzťahoch, aby sa aj biznis a podnikanie mohli diať na princípoch podpory, inšpirácie, spoločnej prosperity. Už je čas to skutočne zmaterializovať a žiť – aj cez to, že si doprajeme hojnosť, vystúpime z pozície obete a chuderky a začneme žiť život v plnej zodpovednosti, potešení a vášni. A budem líderkami svojho príbehu. Potom aj vyčerpanie, chaos a obchodné vojny sveta odchádzajúceho môžu prestať. Potom hojnosť môže byť harmonicky podelená. Potom najväčšou radosťou nie je, že my máme viac, než iný – ale že všetci podporujeme život a spoločnosť, ktorú tvoríme.

Naozaj je to tak – za všetkým je žena. A ja vidím a milujem, že je to stále viac a viac žena vedomá, vyberavá, vlnivá, bohatá, seba-vedomá, šťastná, radostná a štedrá. Žena posvätná.

S láskou

Mirka

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobné údaje budú použité iba pre účely spracovania tohto komentára. Zásady spracovania osobných údajov.